Na czym się skupiamy? Przede wszystkim na różnych rodzajach sukcesów (tak, jest ich wiele) i formie przekazywania ich do szerszej publiczności. Moim celem w tym programie jest nazwanie i zdefiniowanie zasobów, które już masz i pokazanie jak (jako klient) mogę osiągnąć podobny do Ciebie sukces lub swój, dzięki Tobie i Twoim narzędziom. W Nowej Zelandii program przyjął się super. Moje klientki są obecnie mistrzyniami w definiowaniu, zarządzaniu i komunikowaniu o sukcesach (swoich, firmy, zespołu)
Z czym realnie wychodzisz po programie:
- pakiet medialny (BIO, success story) – przydatny do komunikacji z mediami, do kursów, wystąpień gościnnych, opisów na IG, FB
- nowa zakładka kariera, o mnie, o nas, struktura opisów produktów – na stronie www – focus na budowanie wiarygodności, zaufania i konkurencyjności na rynku
- profil na LinkedIn – zastępujący landing page usług, podsumowanie Twoich działań i oferty, opracowanie graficznie i merytorycznie przeze mnie (nie jest objęty pracami domowymi, to wynik mojej pracy i konsultacji z Tobą)
- generatory zaufania w Twojej komunikacji – omówienie różnych typów sukcesów (tak, jest ich kilka) i przygotowanie ich oraz osadzenie w komunikacji zewnętrznej
- Boss-branding nastawiony na Candidate Experience i Employer branding – strategia (gotowy plik / brief), który zostanie uzupełniony w ramach programu – pomaga zdobyć najlepszych pracowników, partnerów biznesowych
- polityka zarządzania sukcesami w Twojej firmie – strategia (gotowy plik / brief), który zostanie uzupełniony w ramach programu – postrzeganie kolejnych sukcesów według rodzaju oraz Twojego typu osobowości (które z nich przyjdą do Ciebie w lekkością, na co warto stawiać w Twoim przypadku) – ustalenie strategii dla Twojego zespołu (jak budować linię realizacji zadań, aby osiągnąć sukces, jak za to wynagradzać i wykorzystać dla dobra swojej firmy
Struktura programu:
- spotkanie na zoom (będą nagrywane) – data do ustalenia w grupie – w sektorze Early Birds nie narzucam daty przed rozpoczęciem
- praca domowa (przygotowanie danych)
- mój feedback / superwizja / poprawki
- stały kontakt i odpowiedzi na pytania (mailowe)